Caută întrebări sau răspunsuri:

» General
» Facturare si plata
» Echipamente de acces
» Acces internet
Echipamente de acces

1. Cum pot afla cheia (parola) WEP de conectare la WiFi?

In cazul in care ati uitat parola (cheia WEP) de conectare la reteaua WiFi generata de echipamentul de acces Idilis, va recomandam sa verificati parola scrisa pe eticheta de pe spatele echipamentului precum si procesul-verbal de predare primire semnat la contractarea serviciilor Idilis. In cazul in care parola nu este lizibila pe eticheta echipamentului si nu se regaseste nici in procesul verbal de predare-primire aferent contractului de servicii, va rugam sa contactati serviciul Asistenta Clienti pentru recuperarea acesteia.

Pentru mai multe informatii referitoare la echipamentele furnizate de Idilis, te rugam sa accesezi sectiunea Asistenta > Asistenta echipamente .

2. Nu ma pot conecta la Internet. Cum procedez?

Echipamentele de acces (modem/router) constatate ca defecte in perioada de garantie (perioada contractuala) vor fi inlocuite gratuit de catre Idilis. Pentru inlocuirea unui echipament de acces defect este necesar sa va adresati serviciul Asistenta Clienti pentru a vi se inregistra un bon de inlocuire echipament. In baza acestuia, agentul de vanzari (Account Manager-ul) cu care ati semnat contractul de servicii va face demersurile pentru inlocuirea echipamentului defect. Idilis ofera si posibilitatea de inlocuire a unui echipament defect prin curier. Daca aveti nevoie de informatii suplimentare privind service-ul sau modalitatile de inlocuire a echipamentelor defecte, va rugam sa contactati serviciul Asistenta Clienti.

Pentru mai multe informatii referitoare la echipamentele furnizate de Idilis, te rugam sa accesezi sectiunea Asistenta > Asistenta echipamente .

Acasa | Servicii si tarife | Acoperire | Companie | My Idilis | Cariere | FAQ | ANPC
Puncte de vanzare | eShop | Legal | Linkuri utile | Contact | Responsabilitate sociala
COPYRIGHT (©) 2013 ALL RIGHTS RESERVED IDILIS