Caută întrebări sau răspunsuri:

» General
» Facturare si plata
» Echipamente de acces
» Acces internet
Acces internet

1. Echipamentul de acces la retea nu functioneaza. Cum procedez?

Daca intampinati dificultati la conectarea la Internet, va rugam sa contactati telefonic serviciul Asistenta Clienti. Inainte de deschiderea unui bon de deranjament, este necesar sa facem impreuna cateva teste de conectare si sa notam rezultatele. De aceea, este important ca, atunci cand ne apelati pentru a ne semnala un deranjament, sa va rezervati 5-15 minute pentru efectuarea de teste de conectare la reteaua radio, respectiv pentru testarea calitatii conexiunii la Internet. Rezultatul testelor va fi consemnat in bonul de deranjament ce va trimis spre atentia departamentului responsabil de monitorizarea si solutionarea problemelor tehnice. De regula, termenul de solutionare a deranjamentelor nu depaseste 2 zile lucratoare de la data deschiderii bonului de deranjament. De aceea, este important, ca atunci cand ne reclamati un deranjament, sa solicitati si sa primit un numar de reclamatie, respectiv sa primiti numarul bonului de deranjament.

Pentru informatii referitoare la echipamentele furnizate de Idilis, te rugam sa accesezi sectiunea Asistenta > Asistenta echipamente .

Acasa | Servicii si tarife | Acoperire | Companie | My Idilis | Cariere | FAQ | ANPC
Puncte de vanzare | eShop | Legal | Linkuri utile | Contact | Responsabilitate sociala
COPYRIGHT (©) 2013 ALL RIGHTS RESERVED IDILIS